ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, µπορείτε να επικοινωνήσετε µε το τµήµα εξυπηρέτησης πελατών µε e-mail στο info@expansys.com.gr.

Ποιά είναι η EXPANSYS;

Η EXPANSYS είναι το µοναδικό ηλεκτρονικό κατάστηµα υψηλής τεχνολογίας παρόν σε όλον τον κόσµο. Έχουµε καθιερωθεί ως το καλύτερο κατάστηµα έξυπνων συσκευών καθώς προµηθευόµαστε προϊόντα από τους δηµοφιλέστερους κατασκευαστές σε παγκόσµιο επίπεδο.

Πώς θα γνωρίζω αν το προϊόν της αρεσκείας µου είναι στο απόθεµα ;

EXPANSYS είναι µια διεθνής εταιρία που διαθέτει αποθήκες σε όλον τον κόσµο και συνεργάζεται άµεσα µε πολυάριθµους προµηθευτές, επιτρέποντάς της να προσφέρει επιλογές παράδοσης ανάλογα µε τη χώρα. Αν ένα προϊόν αναφέρεται ως ετοιµοπαράδοτο, ο χρόνος παράδοσής του εξαρτάται από την αποθήκη στην οποία βρίσκεται και η παράδοσή του σε εσάς µπορέι να πάρει ένα χρονικό διάστηµα αλλά θα φτάσει µε σιγουριά στον προορισµό του.

"Στο απόθεµα"
Αν ένα προϊόν είναι "Στο απόθεµα", µπορεί να αποσταλεί την ίδια µέρα εφόσον η παραγγελία καταχωρηθεί και εγκριθεί από την οµάδα επεξεργασίας παραγγελιών πριν τις 4µµ.
"Στο απόθεµα" µε περιορισµένα τεµάχια
EXPANSYS λειτουργέι υπό τον αυστηρό κανόνα « όποιος προλάβει πρώτος». Εάν παραγγείλετε ένα προϊόν που είναι στο απόθεµα αλλά µε περιορισµένο αριθµό τεµαχίων, υπάρχει ο κίνδυνος καταχώρησης άλλων παραγγελιών πριν τη δική σας. Σε αυτήν την περίπτωση θα διαθέσουµε εκ νέου απόθεµα το γρηγορότερο δυνατό ή θα σας προετίνουµε ένα εναλλακτικό προϊόν µε τα ίδια ή βελτιωµένα χαρακτηριστικά.
"Προ-παραγγελία"
Αν ένα προϊόν διατίθεται προς "Προ-παραγγελία", σηµαίνει ότι έχει ανακοινωθεί επισήµως απο την κατασκευάστρια ότι πρόκειται να κυκλοφορήσει αλλά δεν µπορεί να αποσταλεί άµεσα. Η προ-παραγγελία δε σας δεσµεύει προς αγορά του προϊόντος. Μόλις παραλάβουµε το προϊόν και υπάρχει στο απόθεµα θα επικοινωνίσουµε µαζί σας για να µας επιβεβαιώσετε αν επιθυµείτε την αγορά του προϊόντος.
Η προπαραγγελία σας δίνει το πλεονέκτηµα να είστε από τους πρώτους που θα λάβουν το πολυπόθητο προϊόν ειδικά αν έχει µεγάλη ζήτηση.
"Αναµένεται στο απόθεµα"
Ακόµη και αν εάν προϊόν δεν είναι στο απόθεµα, αναµένεται σύντοµα στην αποθήκη µας(οι ηµέρες που αναγράφονται είναι ενδεικτικές), εφόσον ο προµηθευτής σέβεται τις προκαθορισµένες ηµεροµηνίες παράδοσης.
"Κατόπιν παραγγελίας"
Εάν ενά προϊόν διατίθεται "Κατόπιν παραγγελίας", σηµαίνει ότι δεν είναι στο απόθεµα. Η οµάδα των αγοραστών µας θα φέρει το προϊόν αφού πρώτα καταχωρηθεί η παραγγελία σας.

Κατάσταση παραγγελίας

Για να μπορέσετε να παρακολουθείτε διαρκώς την εξέλιξη της παραγγελιας σας πατήστε εδώ και συνδεθείτε

Το σύστηµά µας τοποθετεί σε κατηγορίες τις παραγγελίες αναλόγως την κατάστασή τους:

  • Επεξεργασία εκκρεµεί : δεν έχουµε επεξεργαστεί ακόµη την παραγγελία σας.
  • Αναµένονται περαιτέρω πληροφορίες : σας έχουµε στείλει ένα e-mail που ζητά περισσότερες πληροφορίες (διεύθυνση, αποδοχή όρων, κτλ.)
  • Αναµένεται απόθεµα : δεν υπάρχει άµεσα διαθέσιµο απόθεµα
  • Δεν εγκρίθηκε : δεν εγκρίνουµε την παραγγελία σας
  • Έληξε : η παραγγελία σας δεν ισχύει .Προσπαθήσαµε να επικοινωνήσουµε µαζί σας καθώς η παραγγελία σας δεν µπορούσε να προχωρήσει αλλα χωρία επιτυχία (λάθος ή εναλλειπή στοιχεία)
  • Ακύρωση πελάτη : µας ζητήσατε να ακυρώσουµε την παραγγελία σας
  • Απεστάλη µερικώς : αποστείλαµε ένα µέρος της παραγγελίας σας που ήταν ετοιµοπαράδοτο
  • Μερική αποστολή δυνατή : µπορούµε να αποστείλουµε ένα µέρος της παραγγελίας σας που είναι ετοιµοπαράδοτο εφόσον µας δώσετε την έγκρισή σας.
  • Έτοιµη προς αποστολή : η παραγγελία σας είναι έτοιµη προς τιµολόγιση και αποστολή.
  • Απεστάλη : η παραγγελία σας τιµολογήθηκε. Μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του πακέτου σας µετά τις 7µµ µέσα από τον σύνδεσµο που σας στείλαµε στο ενηµερωτικό e-mail αποστολής της παραγγελίας σας .
Τι πρέπει να κάνω όταν λαµβάνω ένα e-mail που ζητάει επιπλέον πληροφορίες;
Το e-mail που σας στείλαµε ζητάει επιπλέον πληροφορίες και/ή κάποια δικαιολογητικά για την επεξεργασία της παραγγελίας. Αρκεί απλά να ακολουθήσετε τις οδηγίες που αναγράφονται στο e-mail.
Γιατί σας ζητάµε αυτά τα δικαιολογητικά;
Κατά την τοποθέτηση της πρώτης σας παραγγελίας στην EXPANSYS, εάν η µέθοδος πληρωµής είναι µε πιστωτική κάρτα ή µέσω PayPal, υπάρχει πιθανότητα να σας ζητήσουµε κάποια δικαιολογητικά (αναλόγως την περίπτωση) ένα αντίγραφο της πιστωτικής σας κάρτας (κρύβοντας τα 4 τελευταία ψηφία), ένα αντίγραφο κάποιου είδους ταυτότητας, ένα αντίγραφο κάποιου δικαιολογητικού διεύθυνσης.
Αυτή η διαδικασία έχει σκοπό να προστατέψει τον πελάτη από τυχόν απάτες και να µας επιβεβαιώσει ότι ο παραλήπτης είναι όντως ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας.
Καταλαβαίνουµε ότι ίσως να διστάζετε να µας αποστείλετε αυτά τα έγγραφα. Για τον λόγο αυτό σας προσφέρουµε τη δυνατότητα να αλλάξετε την µέθοδο πληρωµής (εάν η κάρτα σας δεν έχει ήδη χρεωθεί, δείτε παρακάτω) και να πληρώσετε µε τραπεζικήκατάθεση ή αντικαταβολή. Για αυτές τις µεθόδους πληρωµής δεν χρειάζεται κανένα δικαιλογητικό.

Μέθοδος πληρωµής

  • Πότε χρεώνεται ο πελάτης;
    Η EXPANSYS σας προτείνει διάφορες µεθόδους πληρωµής (πιστωτική κάρτα, τραπεζική κατάθεση, PayPal, αντικαταβολή, κτλ.). Αλλά πάνω απ'όλα, όταν επιλέγετε να πληρώσετε µε πιστωτική κάρτα, χρεώνουµε την κάρτα σας κατά την αποστολή και όχι κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας.
  • Ποιές µεθόδους πληρωµής δέχεται η EXPANSYS ;
    • Πιστωτική κάρτα (Eurocard/MasterCard, Visa, Amex).
    • Τραπεζική κατάθεση (υποχρεωτική για παραγγελίες άνω των 1000€ ακόµη και αν έχετε επιλέξει άλλη µέθοδο πληρωµής)
    • Εταιρικό λογαριασµό (πρέπει πρώτα να σας έχουµε ανοίξει εταιρικό λογαριασµό)
    • PayPal
    • Αντικαταβολή, µετρητά στον διανοµέα (έως και 3500€ )

Φ.Π.Α

Οι πελάτες µας επιβαρύνονται µε τον συντελεστή Φ.Π.Α, ο οποίος ισχύει στην Ελλάδα (23%)..

Σηµαντική σηµείωση Ο Φ.Π.Α εφαρµόζεται στις πωλήσεις που πραγµατοποιούνται από τους κατοίκους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δεν εφαρµόζεται σε αγορές από µη γαλλικές εταιρίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που διαθέτουν Α.Φ.Μ για ενδοκοινοτικές συναλλαγές. Ο Α.Φ.Μ πρέπει να δηλώνεται κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας και να ελέγχεται στη συνέχεια από την εταιρία µας. Ο πελάτης γνωρίζει και αποδέχεται ότι κάθε παραγγελία για την οποία ο Α.Φ.Μ δεν έχει δηλωθεί ή δεν είναι έγκυρος θα χρεώνεται µε το Φ.Π.Α. Δεν υπάρχουν τελωνειακοί δασµοί εντός των συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης µε την επιφύλαξη αλλαγών στην ισχύουσα νοµοθεσία

Για επιπλέον πληροφορίες, η EXPANSYS συµβουλεύει τους πελάτες της να έρθουν σε επαφή µε τις αρµόδιες υπηρεσίες.

Σας προτείνουµε επίσης να ελέγξετε την παράγραφο 2.0 των όρων µας .

Πως ακυρώνω ή αλλάζω την παραγγελία µου;

Επικοινωνήστε κατευθείαν µαζί µας µε e-mail στο info@expansys.com.gr
Επισκεφθείτε την παράγραφο IX αυτών των Συχνών για πληροφορίες σχετικές µε την επιστροφή χρηµάτων.

Οι διάφοροι τρόποι αποστολής.

Η EXPANSYS σας προτείνει διάφορους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας.
-Standard Mail service : ο οικονοµικότερος τρόπος αποστολής. Με αυτόν τον τρόπο αποστολής τα µεταφορικά έξοδα δεν είναι ακριβότερα από τα αξεσουάρ που έχετε παραγγείλει. Επίσης δε χρειάζεται να περιµένετε το διανοµέα στο χώρο σας καθώς µπορεί να αφήσει το πακέτο /φάκελο στο γραµµατοκιβώτιό σας. Το πλεονέκτηµα αυτού του τρόπου αποστολής είναι η οικονοµία που κάνετε αλλά ο χρόνος παράδοσης είναι µεγαλύτερος και δεν εκδίδεται αριθµός φορτωτικής.

-Οι µεταφορείς : Μπορείτε να επιλέξετε διάφορους µεταφορείς που σας προτείνουµε (DHL, TNT, UPS – επιλέξτε αυτόν που αντιστοιχεί στη χώρα σας. Γρηγορότεροι από το ταχυδροµίο σας προσφέρουν την παράδοση της παραγγελίας σας εντώς 24/48 ωρών κατόπιν της τιµολόγισης (ακτός από τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες, οι µεταφορέις σας ενηµερώνουν για την καθυστέρηση). Οι µεταφορείς επίσης δίνουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε την πορεία του πακέτου σας ανά πάσα στιγµή . Η γρήγορη παράδοση όµως έχει µεγαλύτρεο κόστος : 3 µε 5 ευρώ παραπάνω απο µια κλασσική αποστολή µε το ταχυδροµίο.

Μην ξεχνάτε ότι τα µεταφορικά έξοδα εξαρτόνται από το βάρος και τον όγκο του πακέτου σας. Για την ακριβή διαφορά των µεταφορικών µη διστάσετε να ελέγξετε όλες τις προτάσεις που σας αναφέρουµε στη µέθοδο αποστολής στη σελίδα µας.

Πώς να παρακολουθήσω την πορεία του πακέτου µου; ?

Κατόπιν της τιµολόγισης η παραγγελία σας αποστέλεται, θα λάβετε ένα e-mail όπου υπάρχει ένας σύνδεσµος παρακολούθησης πορείας του πακέτου σας. Επίσης συνδεθείτε κάνοντας κλίκ εδώi για την πορεία του πακέτου σας.
Στη σελίδα που εµφανίζεται, θα βρέιτε το λογότυπο του αντίστοιχου µεταφορέα. Απλά κάντε κλίκ πάνω στο λογότυπο και αυτόµατα θα δείτε την πορεία του πακέτου σας..

Μπορείτε επίσης να δείτε τις τιμές μας και τη διάρκεια παράδοσης απο en πατώντας εδώ

Επιστροφές

  • Πώς να επιστρέψω ένα προϊόν;
    Για περισσότερες πληροφορίες σας παραπέµπουµε στην παράγραφο 9.0 των όρων µας ή σας προτείνουµε να µας στείλετε e-mail στο info@expansys.com.gr.
    Σας προτείνουµε να επικοινωνήσετε µε το κοντινότερο σε εσάς αναγνωρισµένο τεχνικό κέντρο της κατασκευάστριας πριν επικοινωνήσετε µε την EXPANSYS.
  • Πόσο χρόνο διαρκεί µια επισκευή;
    Η EXPANSYS συνεργάζεται µε πολυάριθµα αναγνωρισµένα τεχνικά κέντρα διεθνώς. Προσπαθούµε να κάνουµε ό,τι καλύτερο µπορούµε για την εξυπηρέτησή σας αλλά παρατηρήσαµε ότι κατά µέσον όρο µια επισκευή διαρκεί ένα µήνα.
  • Κατεστραµµένα προϊόντα κατά την παράδοση
    Εάν το πακέτο που σας παραδίδεται είανι µερικώς ή ολικώς κατεστραµµένο, θα πρέπει να καταγράψετε αναλυτικά τις ζηµίες στο δελτίο παραλαβής. Εάν δεν υπάρχει στο δελτίο αποστολή αναφορά και καταγραφή ζηµίας, το πακέτο θεωρείται ότι έχει παραδοθεί σε καλή κατάσταση και κανένα παράπονο δε θα γίνει αποδεκτό από την EXPANSYS. Ωστόσο εάν επιθυµείτε να στραφείτε εναντίον του µεταφορέα, πρέπει να το κάνετε µε συστηµένη επιστολή µε αποδεικτικό παραλαβής εντός των τριών ηµερών που ακολουθούν της παράδοσης (οι αργίες δεν περικλύονται).
    Όλα τα πακέτα που επιστρέφονται στην EXPANSYS χωρίς να έχει προηγηθεί καµία αίτηση επιστροφής/ζηµίας θα αποσταλούν στον παραλήπτη ο οποίος θα επιβαρυνθεί µε τα έξοδα αποστολής.

    Εάν θέλετε να αποστείλετε το πακέτο σας πίσω στην EXPANSYS, παρακαλούµε φωτογραφήστε τα κατεστραµµένα αντικείµενα, το πακέτο και το περιεχόµενό του στο σύνολο Καταγράψτε αναλυτικά και λεπτοµερώς τις ζηµίες στο δελτίο παραλαβής.

    NB: Τα σχόλια όπως "Με επιφύλαξη αποσυσκευασίας/ ελέγχου προϊόντος" ή "Χαλασµένο κουτί " δεν έχουν καµία νοµική αξία. Εάν η κατάσταση του πακέτου ή της συσκευασίας δεν σας ικανοποιεί µην αποδεχθείτε το πακέτο, αρνηθείτε το αφού πρώτα το έχετε φωτογραφήσει. Παρακαλούµε στείλτε τις φωτογραφίες στο info@expansys.fr. Θα επικοινωνήσουµε µε την µεταφορική και θα κάνουµε ό,τι καλύτερο µπορούµε για να βρεθεί άµεσα λύση.

    Εάν ο διανοµέας αρνείτε να µείνει για να ανοίξετε το πακέτο, αποδεχθείτε το πακέτο διαγράφωνοτας το σχόλιο "Παραλαβή σε καλή κατάσταση" (ή αντίστοιχη φράση) που συνήθως βρίσκεται επάνω από το πεδίο που υπογράφετε στο δελτίο παραλαβής. Εξηγήστε ότι δεν µπορέσατε να ελέγξετε την κατάσταση του πακέτου σας γιατί ο διανοµέας αρνήθηκε να µείνει κατά το άνοιγµα της συσκευασίας.
    Επικοινωνήστε µαζί µας πρίν τις 10 το πρωί της εποµένης της παράδοσης µέσω e-mail στο info@expansys.fr ή τηλεφωνικά στο 2111768202.

    Εάν αρνηθείτε το πακέτο, επικοινωνήστε µαζί µας πρίν τις 10 το πρωί της εποµένης της παράδοσης µέσω e-mail στο info@expansys.fr ή τηλεφωνικά στο 2111768202. >. Θα επικοινωνήσουµε µε την µεταφορική και θα κάνουµε ό,τι καλύτερο µπορούµε για να βρεθεί άµεσα λύση.

Επιστροφές Χρηµάτων

- Ακύρωση πρίν την τιµολόγιση και επιστροφή χρηµάτων

  • Εάν επιλέξατε πληρωµή µέσω πιστωτικής κάρτας, η κάρτα χρεώνεται µόνον κατά την αποστολή της παραγγελίας σας. Αρκέι να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Δεν έχετε καµία χρέωση.
  • Εάν επιλέξατε να πληρώσετε µέσω τραπεζικής κατάθεσης ή PayPal:
    • A) Προπληρωµή µέσω τραπεζικής κατάθεσης
      A.α - Όταν τα προϊόντα είναι διαθέσιµα
      Αν ο πελάτης αποφασίσει να ακυρώσει µία µερικώς ή ολικώς εξοφληµένη παραγγελία ενώ τα προϊόντα είναι διαθέσιµα, η EXPANSYS θα εκδώσει ένα πιστωτικό υπόλοιπο, το οποίο θα αντιστοιχεί στο ποσό που ο πελάτης έχει ήδη καταβάλει.
      Το πιστωτικό αυτό υπόλοιπο ισχύει για ένα έτος από την ηµεροµηνία έκδοσης του και µπορεί να χρησιµοποιηθεί στην ιστοσελίδα µας για κάθε αγορά. Εναλλακτικά, µπορεί να αποζηµιωθεί στην πιστωτική κάρτα του πελάτη εντός 7 ηµερών κατόπιν γραπτής αίτησης του πελάτη.
      A.β - Όταν τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιµα
      Αν ο πελάτης αποφασίσει να ακυρώσει µία µερικώς ή ολικώς εξοφληµένη παραγγελία ενώ τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιµα, η EXPANSYS θα εκδώσει ένα πιστωτικό υπόλοιπο, το οποίο θα αντιστοιχεί στο ποσό που ο πελάτης έχει ήδη καταβάλει..
      Το πιστωτικό αυτό υπόλοιπο ισχύει για ένα έτος από την ηµεροµηνία έκδοσης του και µπορεί να χρησιµοποιηθεί στην ιστοσελίδα µας για κάθε αγορά. Εναλλακτικά, µπορεί να αποζηµιωθεί στην πιστωτική κάρτα του πελάτη (εντός 7 ηµερών) ή στον τραπεζικό λογαριασµό του πελάτη (εντός 30 ηµερών) κατόπιν γραπτής αίτησης του πελάτηbr
    • B) Προπληρωµή µέσω PayPal
      Αν ο πελάτης αποφασίσει να ακυρώσει µία µερικώς ή ολικώς εξοφληµένη παραγγελία (είτε τα προϊόντα είναι διαθέσιµα είτε όχι), η EXPANSYS θα αποζηµιώσει τον πελάτη στον λογαριασµό του Paypal εντός 7 ηµερών.

- Επιστροφή χρηµάτων κατόπιν αποστολής

  • Εάν έχετε πληρώσει µε πιστωτική κάρτα,η επιστροφή των χρηµάτων σας θα λάβει µέρος το αργότερο εντός 30 ηµερών και τα χρήµατα θα εµφανιστούν στο λογαριασµό σας 3 µε 4 εργάσιµες αργότερα.
  • Εάν έχετε πληρώσει µέσω PayPa, η επιστροφή χρηµάτων θα γίνει εντός 7 εργάσιµων ηµερών.
  • Εάν έχετε πληρώσει µε τραπεζική κατάθεση χρηµάτων σας θα λάβει µέρος το αργότερο εντός 30 ηµερών.

Η πολιτική µας

  • Πολιτική χρήστη Η πρόσβαση στην ιστοσελίδα µας υπόκειται στην αποδοχή των όρων µας .

    Εάν είναι η πρώτη φορά που επισκέφτεσθε την ιστοσελίδα µας και χρησιµοποιείτε τις υπηρεσίες µας σας προτείνουµε αρχικά να εξετάσετε τους όρους µας. Παρακαλούµε λάβετε υπόψη σας ότι µπορούµε να αναθεωρήσουµε τους όρους µας ανά πάσα στιγµή. Ωστόσο αυτές οι αναθεωρήσεις δεν θα επηρεάσουν τη χρήση της ιστοσελίδας µας πριν οποιαδήποτε αλλαγή.

    Έχετε την ευθύνη να ελέγξετε ανοι όροι µας άλλαξαν. Εάν χρησιµοποιείτε τις υπηρεσίες µας µετά την ηµεροµηνία κατά την οποία δηµοσιεύτηκαν οι όροι µας, εκτιµούµε ότι έχετε αποδεκτεί τους νέους µας όρους.

    Εάν δεν είστε σύµφωνοι µε τους όρους µας θα πρέπει να σταµατήσετε τη χρήση της σελίδας µας αµέσως.
  • Ασφάλεια
    Οι ιστοσελίδες επεξεργασίας παραγγελιών διαθέτουν πιστοποιητικό ασφαλείας 1024bit.

    Εάν επιθυµείτε να λάβετε περαιτέρω πληροφορίες σχετικά µε την ασφάλεια της ιστοσελίδας της EXPANSYS, επικοινωνήστε µαζί µας στην ηλεκτρονική διεύθυνση administrator@expansys.com.

    Λαµβάνουµε όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις ώστε να διατηρούµε τα στοιχεία των παραγγελιών και των πληρωµών ασφαλή. Με εξαίρεση την αµέλεια εκ µέρους µας, δεν φέρουµε ευθύνη για τυχόν απώλειες που οφείλονται σε µη εξουσιοδοτηµένη πρόσβαση σε πληροφορίες που παρέχονται από εσάς.
  • Απόρρητο πληροφοριών και σεβασµός του ιδιωτικού απορρήτου
    Παρακαλούµε συµβουλευθείτε την παράγραφο 10.0 τωνόρων µας